2013. október 30., szerda

4. rész



Este Nell-lel videójátékoztunk. Ne kérdezzétek, hogy jutottunk oda. Egy katonás játékkal öltük egymást Nell-lel, de egész jól elszórakoztunk. 
-Ti mit csináltok?-kérdezte egy hang.
Nell hátraforult.
-Tudod Deeks lefoglaltam Kensi lányát, mert ti felszívódtatok. Amúgy meg videójátékozunk, ha nem vetted volna észre.
-MEGHALTÁL!!!-mondtam.
-Mi? Mikor?-fordult vissza Nell.
-Amikor hátrafordultál.-röhögtem.
-Szép lövés. Amúgy milyen barbár játékot mutattál te neki? Kensi majd ki fog nyírni, mert elrontjuk a lányát. 
-Ugyan már! Elront ő egyedül is. Nem kell neki segítség.-mosolyogtam.
-Na vesztes Nell engedj oda.-mondta Marty.
-Mi? Miért? Ez az én gépem!-háborodott fel Nell.
-Mert vesztettél. és kiderül, hogy lövész kisasszony mit kezd velem!-vagánykodott, majd leült Nell székére, aki időközben felállt.
-Hogy akarod leverni, miközben én is levertelek ebben a múlt héten?-kérdezte Nell.
-majd megoldom.-mondta Marty.
Épp játszani kezdtünk, amikor hirtelen eltűnt a kép és fekete lett. 
-Most mi van?-kérdezte Marty.
-Deeks te rontod a lányomat!-hallottuk anya hangját.
-Mielőtt engem csesznél le, ami már ugye megtörtént, tudnod kell, hogy Nell kezdte az egészet!-mutatott Nell-re.
-Persze! Fogd csak rám!-mondta Nell.
-Amúgy nem rontanátok el, mert én segítség nélkül is képes vagyok rá.-mondta anyu.
-Én mondtam.-vontam meg a vállam.
-Livi gyere! Keresünk egy szállodát, ahol elleszünk kettőig.-mondta anyu.
-2 mi? 2 nap?
-2 hónap kicsim.
-2 hónap?-lepődtem emg.
-Tudod újjá kell építeni a házat.-mondta anyu.
-Szuper!-"lelkendeztem".
-Várj! Szobát akarsz kivenni?-kérdezte Marty.
-Igen, mivel itt nem maradhatunk 2 hónapig.-mondta anyu.
-Nem is kell. majd alszotok nálam.
-Nálad?-kérdezte anyu, majd úgy láttam, mint aki röhögni kezd.



-Most mi ezen olyan mulatságos?-kérdezte Marty.
-Nézd, nagyon aranyos, hogy felajánlottad, de szerintem olyan a lakásod, mint egy disznóól.
-Nagyon negatív hozzáállású vagy Kensi.-szólt közbe Nell.

-Látod, nincs kupi.-mondta Marty.
Nagy nehezen sikerült rávennie Marty-nak és Nell-nek anyát, hogy legalább nézzük meg a lakást. Amúgy tényleg ne volt olyan nagy kupi. 
-Én keresek egy szobát, ahol alhatok.-mondtam, majd elindultam felfelé, az emeletre.
-Folyosó végén balra!-ordított utánam Deeks.
És lássatok csodát! A folyosó végén balra tényleg egy irtó szimpatikus szoba volt. Azonnal levetettem magam az ágyra és elaludtam.

Kensi szemszöge
-Tényleg nem kupis.-néztem körbe.
-Én mondtam.
-Megnézem Liv-et, mert jó ideje felment már.-mondtam.
Felmentem az emeletre egyenesen Liv szobájához. Amikor benyitottam az én édes kislányom már javában aludt. Az ágy végén található pléddel betakartam, majd kimentem vissza.
-Alszik?-kérdezte Deeks.
-Igen. Elég mozgalmas napja volt.-feleltem és leültem mellé a kanapéra.
-De mégis ki akart betörni a házatokba és ártani nektek?
-Nem tudom. És bevallom őszintén, hogy teljesen tanácstalan vagyok ebben az ügyben.
-A házban talált töltényeket elméletileg holnapra kiderítik, hogy milyen fegyverből lőtték ki.
-Rendben.
-Kensi, szeretném ha tudnál valamit.-kezdte el.
-Hallgatlak.-figyeltem rá.
-Addig maradtok itt Liv-vel, ameddig csak akartok.
-Köszi!-mosolyogtam rá.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése