2013. október 31., csütörtök

5. rész



Liv szemszöge
Este egész nyugodtan aludtam, ha bár a viharra felébredtem. Hajnali fél 3 körül ugyanis dördült egy hatalmasat az ég, amire felriadtam és ezután szakadni kezdett az eső. Amilyen hangosan kezdődött, olyan halkan esett egész este. Reggel, ahogy felkeltem egy doboz volt az ágy végébe készítve. Kinyitottam. A dobozban egy irtó jó ruha volt. Nagyon tetszett és azonnal fel is vettem:



Miután kész lettem lementem a nappaliba, ahol csak anyu volt.
-Deeks-nek igaza volt. Tényleg jól áll neked.
-Köszi anya. Amúgy miért kellett ezt felvennem?
-Mert szükségem van rád. De előtte még be kell mennünk a munkahelyemre.
-Oké.
-Mehetünk akkor?-kérdezte.
-Persze.
Kimentünk a házból. A garázs előtt egy ugyanolyan kocsi állt, mint amilyen a mienk volt, csak ez épp volt. Egy kicsit idiótán néztem, mert nem tudtam elképzelni, hogy 1 nap alatt, hogy tudták így helyrepofozni a kocsit. 
-Amúgy hol van?-kérdeztem, mikor már úton voltunk.
-Deeks vagy a kocsi?-kérdezte anyu.
-Mindkettő.
-Deeks már a központban van, a kocsi pedig kölcsön, mivel a miénk totál káros lett.
-Ha nem mondod, eszembe se jut.-mondtam, mire anyu csak mosolygott.
Mielőtt bementünk a központba még elmentünk reggelizni egy irtó jó kávézóba. Amikor már bent voltunk a központba már Deeks és a másik két pasi is volt.
-Akkor a bemutatkozásról lemaradtunk.-kezdte a néger.
-Ja, asszem.-mondtam.
-Sam Hannah, G Callen.-mondta, majd amikor a "G Callen"-t mondta rámutatott a másikra.
-Csá!-mondta Callen csak simán.
-Heló!-mondtam.
-Mondtam én, hogy jól fog állni neki!-dicsekedett Marty.
-Igen, és a kisasszony lesz a főszereplője a következő akciónak.-jött oda a pici nő.
-A minek?-néztem anyunak.
-Tudod, hogy szeretlek kicsim.-kezdte el.
-Na ez már most jól kezdődik.-mondtam kissé unottan.-Mi kéne?
-Be kéne épülnöd egy klubba, ahol meg kéne keresni egy fickót.-magyarázta Sam.
-Oké. Ezzel nem is lenne semmi baj, csak hogy én nem járok klubbokba!-mondtam.
-Elvállalod?-kérdzete anya.
-Mi az ajánlat?
-Öhh...Elviszlek Disneyland-be, fél éven át minden hónapban kétszer, valamint megnézhetjük a Hírességek Sétányát, nyáron pedig Hawaii-ra megyünk nyaralni.-hallottam anya ajánlatát.
-Komoly.-törtem e fejem.-De rendben!
Felmentünk Nell-hez, aki rakott rám egy kamerát, meg a fülembe dugtak valami hallgató szerű valamit, amin hallom őket.
-Úgy érzem magam, mint James Bond!-mondtam.
-Ennek örülök.-mondta Sam.
-De miért nem ti csináljátok?-kérdeztem.
-Mert a klubba 16 és 20 év közöttieket engednek be, és mi már rég elmúltunk 20 évesek.-magyarázta.
-Akkor már minden világos.-bólogattam-Kellett találni egy tinédzser hülyét, aki belemegy ebbe?
-Pontosan.-röhögött.
Amikor nagy nehezen, beültünk a kocsikba és elindultunk. Az egyik belvárosi klubb előtt megálltunk.
-Mehet?-kérdezte anyu.
-Igen.-vettem egy mély levegőt.
Kiszálltam a kocsiból.
-Szeretlek kincsem! Majd hívj, oksi!-mondta, hogy ezzel is fent tartsuk a beépülést.
-Oksi! Szia!-mondtam, majd becsaptam a kocsiajtót és elmentem.
A klub felé sétáltam, majd a bejárat előtt a biztonsági őr leállított.
-Mi történt?-kérdeztem.
-Bocs, de nem mehetsz be!
-Megtudhatnám, hogy miért nem?-tudakoltam.
-Nem látszol sulikerülőnek. Inkább a jókislányok táborát erősíted.
-Ezt abból gondolja, hogy az anyám hozott? Ugyan már! Utálatos szajha! Azt hiszi itt találkozok a barátaimmal és együtt megyünk a suliba, de igazából nem. Az anyám azt hiszi, hogy nem járok ilyen helyekre és, hogy mindig bemegyek a suliba, de egy kicsit meg fog lepődni, ha egy kicsit magasba szöknek év végén a hiányzások számai.
-Nem gondoltam volna ilyeneket rólad!-nézett nagyon.
-Akkor bemehetek vagy nem?-kérdeztem.
-Jó szórakozást!-állt félre az utamból.-Egyébként mond a bárpultos Katy-nek, hogy Heff mondta, hogy ingyen pia jár neked egész nap.-kacsintott rám.
-Köszi!-intettem.
Bementem a klubba, ahol már javában szólt a zene.
-Egy dolgot tisztázzunk kisasszony! Ha lógni mersz, kinyúvasztalak!-hallottam anya hangját a fülembe.
-Nyugi még sose lógtam!-nyugtattam le. 
-Szerencséd!-mondta.-Jól van! Keresd meg a V.I.P. bejáratot.
-Szerinted engem oda komolyan beengednek?
-Ha már összehaverkodtál a biztonsági őrrel, akkor tuti.-mondta Nell.
-Nem haverkodta össze vele!
-Jól van! Hagyjuk a V.I.P. részleget! Menj a bárpulthoz és igyál valamit, de ha alkohol, akkor ki se gyere!-mondta anyu.
Csak forgattam a szemeimet és a bárpulthoz mentem. Az egyik csaj odajött:
-Szia Katy vagyok! Iszol valamit?
-Szia, a nevem Liv! Igen, de tudod mondták, hogy mondjam neked, hogy Heff üzeni, hogy egész nap ingyen kapom a piát.
-Tényleg ilyet mondott?-kérdezte.
-Igen.-bólogattam.
-Akkor mit iszol?
-Egy alkoholmentes koktélt szeretnék.
Katy bólintott, majd elment. 
-Egy tanács! Bármit beletehet a koktélba, szóval akármi is történik fel ne hajtsd egyszerre!-hallottam most Callen hangját.
-Oké.-mondtam.
-Hamarosan Katy meghozta az alkoholmentes koktélomat, ami irtó jól nézett ki. Egy szívószál is volt benne, amivel lassan kortyolgatni kezdtem. 
-Menj már be a V.I.P. részlegbe!-mondta anya.
-Várjál már egy kicsit!-mondtam.
Lassan ittam meg a koktélomat, amivel minden bizonnyal húztam anya idegeit. Egy idő után irtóan hasogatni kezdett a fejem. Kimentem a mosdóba, ahol szerencsére nem volt senki.
-Biztos, hogy jó ötlet volt ez?-kérdeztem.
-Ha még bírod épp ésszel, akkor igen.-mondta Sam.
-Ha neked egy alkohol mentes koktél miatt fáj a fejed, akkor mit csinálsz?-kérdeztem.
-Liv, van ablak a mosdóban?-kérdezte anya.
Körbenéztem és nagy nehezen észre is vettem egy kis ablakot.
-Egy kicsi van.-mondtam.
-Jól van! Deeks bemegy érted, addig is ne csinálj semmit!-mondta anyu.
-Nehezen tudnék.-mondtam.
Ebben a pillanatban  irtóra szédülni kezdtem és szinte az ájulás határán voltam. A telefonomat akartam kivenni a táskámból, de egy idő után minden elsötétült....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése